Astrologia i Zycie od 5.09 przez kolejne 52 dni Zamek Niebieski wnosi do naszego zycia energie na poziomie zmian w pierwszej Fali Czerwonego Weza

Od 5. 09 przez 52 dni energetycznie rozpoczyna swoje wladanie ZAMEK NIEBIESKI. Jego zadaniem jest poprzez faze prob, modyfikacji oraz przemian dokonywac transformacji naszych fundamentow zyciowych. Jego energie poczujemy doslownie w kazdym … centymetrze naszego ciala. Dla niektorych z nas moze to takze oznaczac; zmiane zamieszkania, stanu posiadania, zamazpojscie, ozenek czy wyprowadzka na drugi koniec…

Astrologia i Zycie po zacmieniu Slonca Fala Zolta Czlowiek (EB) Kin 92 Sila Wolnej Woli

23 sierpnia po zacmieniu Slonca, ktore mialo miejsce 21sierpnia  rozpoczyna sie kolejne 13 dni w ktorych odblokowywane beda nasze ukryte talenty. W Fali Czlowieka szukamy wewnetrznej madrosci oraz uczymy sie brac calkowita odpowiedzialnosc za nasze zycie ze wszystkimi jego konsekwencjami. Powoli tez lapiemy rownowage po przezyciach jakie byc moze mialy miejsce w czasie trwania Fali…

Astrologia i Zycie 10 sierpnia rozpoczyna sie Fala Niebieska, Kin79 Wicher (CAUAU) Sila Odnowy

Od 10 sierpnia przez kolejne 13 dni bedziemy pod wplywem transformujacej energii kosmicznej gdzie nasz sposob postrzegania siebie i swiata moze ulegac calkowitej zmianie. Byc moze bedziemy swiadkami calkiem nieoczekiwanych zmian w naszym najlizszym otoczeniu i byc moze my sami, zaczniemy postrzegac wszysto w innym swietle. Nasza percepcja i tzw przyzwyczajenia moga pod wplywem zdarzen…

21 sierpien calkowite zacmienie Slonca Zmiany zyciowych rol…

Calkowite zacmienie slonca rozpocznie sie 21 sierpnia i bedzie dobrze widoczne na terenie USA. Słońce zostanie zaćmione w swoim znaku Lwa i widoczne bedzie na calym obszarze kontynentu Ameryki, a pas tego zacmienia siegac bedzie do obszarow Portugali. Zaćmienie w pierwszym rzędzie dotyczyć bedzie wszystkich aspektów życia przyporządkowanego znakowi Lwa, takich jak: wszelkiego rodzaju przywodcow rzadowych…

Astrologia i Zycie 29 lipiec Fala Biala Kin 66 Lacznik (CIMI) Sila Przemian

Od 29 lipca do 9 sierpnia bedziemy w energetycznym wladaniu fali Bialego Lacznika.  Jest to czas wielu zmian. Mozemy spodziewac sie, ze ciemne chmury nadciągną nad malo stabilne związki. Tam tez moga pojawic sie problemy finansowe i niepewność. W takich momentach nie wyciągajcie pochopnych wniosków, spróbujcie raczej wykorzystać okazję, żeby przemyśleć swoje stanowisko i postawę.…

23 lipiec Now Ksiezyca

Now Ksiezyca na osi Lew/Wodnik jest nosnikiem ogromnego potecjalu energii. Tak wiec dla wielu z nas 23 lipca moze byc bardzo dobrym czasem aby rozpoczac w swoim zyciu nowe rzeczy. Wczesniej tzn 18 lipca musimy uwazac na wszelkiego rodzaju wypadki zwiazane z urzadzeniami technicznymi (Slonce w opozycji do Urana). W srode 19 lipca bedziemy mieli…